یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

تولیدات یونیت دندانپزشکی در ایران در چه جایگاهی قرار دارند؟

 

یونیت دندانپزشکی  از قسمت ها و اجزای مختلفی تشکیل شده است . این وسیله به قدری کاربردی و مهم است که همه دندانپزشکی در زمان خرید سعی بر این دارند تا بهترین برندهای موجود در بازار را خریداری کنند تا در زمان استفاده از ان بهترین عملکرد از این دستگاه را داشته باشند. یونیت وسیله ای مهم در کار دندانپزشک است و هر مطب مجهز به یک دستگاه است که به طور کامل پاسخگوی نیازهای دندانپزشک می باشد. در زمان خرید این دستگاه دندانپزشکان زمان زیادی را صرف جستجو برای خرید می کنند تا بهترین خرید از این محصول را داشته باشند.

نوع طراحی این دستگاه به گونه ای است که دندانپزشک در زمان کار بتواند با تسلط کافی بر روی بیمار کارهای درمانی را انجام دهد و در این مدت زمان کمترین میزان فشار را احساس کند.در واقع این میزان فشاری که دندانپزشک وارد می شود بسیار به نوع طراحی یونیت بستگی دارد و رعایت نکات استاندارد و اصولی در طراحی این میزان فشار را به حداقل می رساند.

یونیت دندانپزشکی  در بازار ایران هم برندهای خارجی دارد و هم داخلی و برندهای خارجی طرفداران بیشتری دارند ولی باید این نکته را هم خاطر نشان کرد که یونیت های داخلی در این سالها پیشرفت های خوبی را داشته اند و محصولاتی را که به بازار عرضه کرده اند از بهترین و با کیفیت ترین ها بوده و از نظر قیمت بسیار مناسب تر از برندهای خارجی هستند و از نظر تامین قطعات و تعمییرات هیچ گونه کمبودی برای این محصولات وجود ندارد.

البته امروزه استقبال ار برندهای خارجی به طرز قابل قبولی بیشتر از قبل شده بالا رفتن قیمت برندهای خارجی و نبود برخی از مدلهای پر طرفدار بازار را به سمت خرید این محصولات داخلی کشانده است و این زمان فرصت مناسبی برای راه اندازی پرقدرت چرخه تولید در داخل است. در واقع تجهیزات دندانپزشکی داخلی به راحتی می توانند در داخل کشور در زمان کوتاهی طرفداران خود را پیدا کنند و سرعت خرید انها بیشتر از قبل خواهد بود.

تولید کنندگان یونیت دندانپزشکی و سایر تجهیزات باید بازار را در دست بگیرند و رونق بیشتری به چرخه تولید خود بدهند و محصولاتی که تا کنون در بازار نبوده است را می توانند تولید کننده و به بازار عرضه نمایند وبا توجه به افزایش قیمت محصولات مشابه خارجی تولیدات داخل با استقبال بیشتری روبه رو خواهند بود. امید است تا وضعیت موجود زمینه ای را برای راه اندازی چرخه های تولید ایجاد نماید و شاهد پیشرفت تولیدات داخلی باشیم.

در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی تخصص و توانایی های زیادی وجود دارد و افراد متخصصی در این زمینه در داخل کشور وجود دارند که از توانایی های انها به صورت بالقوه استفاده نمی شود و امید است تا با شرایط پیش امده به این بخش توانمند بیشتر توجه شود و شاهد پیشرفت روز افزون در این زمینه باشیم. تنها راه حل کشور در این وضعیت راه اندازی تولیدات داخلی و استفاده از استعدادهای توانمند در این زمینه است.

یونیت دندانپزشکی محصولی است که سالها در داخل ایران تولید می شود وتولید کنندگان داخلی سعی بر این دارند تا کیفیت این محصول را بالا ببرند و بهترین ها را به بازار عرضه نمایند. در زمینه تولید سایر تجهیزات دندانپزشکی نیز باید همین طور باشد و ما شاهد پیشرفت روزافزون تولیدات در داخل باشیم. معجزه ای که تولید داخلی می تواند داشته باشد به قدری مهم و حائز اهمیت است که عدم توجه به این مساله در این سالها ضررهای بسیاری را برای کشور در پی داشته است و امید است تا در سالهای اتی این کمبودها برطرف شود.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 21:26

رونق چرخه تولید یونیت دندانپزشکی در ایران

یونیت دندانپزشکی  مهمترین و پیچیده ترین ابزار دندانپزشک است که در واقع کار دندانپزشک را تحت تاثیر قرار می دهد.اگر دستگاه خریدرای شده خوب و با کیفیت باشد دندانپزشک در زمان کار با ان بسیار راحت خواهد بود دقت کاری ان بسیار بالا میرود. هریک از اجزای یونیت به خوبی باید عمل کنند تا عملکرد دستگاه به بهترین شکل ممکن انجام شود. در خرید دستگاه دندانپزشک بایدپارامترهای زیادی را بررسی نماید و مهمترین انها گارانتی و خدمات پس از فروش است.

دستگاهی که خریداری می شد باید گارانتی داشته باشد و تا در صورت لزوم دندانپزشک بتواند از ان استفاده نماید. شرکت های معتبر این گارانتی را بر روی محصولات خود ارائه می دهند و  خدمات پس از فروش ده ساله بر روی محصولات خود دارند و خریدار از این بابت نگران نخواهد بود و هر زمان که لازم باشد با یک تماس ساده می تواند از خدمات پشتیبانی استفاده نماید.

در واقع با این شرایط تحریم ها و کمبود برخی تجهیزات با این حال وارد کنندگان یونیت دندانپزشکی  تمامی قطعات را به طور کامل وارد میکنند تا درصورت نیاز به تعمیر دستگاه مشکلی از جهت نبود قطعات وجود نداشته باشد و به راحتی اگر دستگاهی نیاز به تعویض قطعات داشته باشد بتوان انرا انجام داد و در کمترین زمان ممکن تعمییر نمود.

تولید کنندگان داخلی نیز در سالهای اخیر وارد کار شده اند و تجهیزات دندانپزشکی را به تولید داخل رسانده اند. البته همه تجهیزات نه بلکه تعدادی از انها را. یونیت نیز یکی از این تجهیزات است که بسیارپرکاربرد و مهم است و چند برند داخلی از این محصول در بازار وجود دارد که در این سالها توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب نمابد. قدم در راه تولید تجهیزات داخلی بسیار درست است که باید سالها قبلتربه ان توجه میشد. ولی باز هم دیر نیست و هرزمان بتوان رد این زمینه دستاوردی به دست اورد بسیار مفید و کارامد خواهد بود.

یونیت دندانپزشکی در واقع مهمترین ابزار در دسته تجهیزات دندانپزشکی است که تولیدات ان پیچیدگی های خاص خود را دارد ولی با این حال این پیچیدگی ها مانع از تولید ان در داخل نشده و متخصصان داخلی انرا به تولید داخل رسانده اند و دائم در حال به روزتر کردن دستگاه های تولید هستند تا جایی که بتوانند با برندهای مشابه اروپایی رقایت کنند. این مساله به هیچ عنوان دور از ذهن نیست و تخصص مهندسان پزشکیدر ایران به قدری زیاد است که دست به تولید هر محصولی که بزنند از پس ان بر خواهن امد.

در این میان دولت و مسئولان مربوطه نیز باید از این واحدهای تولید حمایت کنند و امکانات لازم را در اختیارشان قرار دهند و بدانند که این حمایت ها و هزینه ها روزی چندین برابر باز خواهد گشت. زمانی که صادرات این محثولات به سراسر جهان اغاز شود و این امر ارز اوری زیاید برای کشور دارد. چین جزو یکی از کشورهایی است که این راه را چندین سال در پیش گرفته است و مشاهده می کنیم که در حال حاضر قطب مهم تولیدات در جهان است. پس اگر چین توانسته این کار را بکند ماهم از پس ان برخواهیم امد.

یونیت دندانپزشکی و سایر تجهیزات باید صد درصد در داخل تولید شوند و در کنار تولیدات داخلی برندهی خارجی به فروش برسد ولی در حال حاضر در زمینه تجهیزات دندانپزشکی شاهد حضور فراوان برندهای خارجی و تعداد کمی برند داخلی هستی که این مساله به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود .امید است که در سالهای اینده شاهد وضعیت بهتری در این صنف وسایر اصناف این چنین مهمه باشیم.

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 76 تاريخ : چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت: 23:08